Hoe kun je werknemer worden van Sony Computer Entertainment? En wat zijn de eisen voor een werknemer?

ik wil in de game-industrie gaan. Hoe word je een werknemer van Sony Computer Entertainment. Daarmee bedoel ik projecten Sony Ps3 En Ps move enz

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Solliciteren en een beetje geluk hebben. Wat de eisen zijn hangt natuurlijk heel erg van de functie af.

Kijk bijvoorbeeld eens op onderstaande site voor
vacatures en het registreren van je CV bij playstation.

http://www.playstationjobs.co.uk/
http://www.technology.scee.net/jobs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om te beginnen is een relevatie hogere beroepsopleiding natuurlijk een vereiste. De NHL heeft in Leeuwarden een multimedia studio met de meest moderne spullen voor o.a. gameontwikkeling. Vanuit heel Europa komen ze daarheen om te kijken hoe ze het daar doen. Alles wat je kunt bedenken, is daar aanwezig. Gameship, heet het. Je zou een opleiding aan de NHL kunnen volgen om van die ruimte gebruik te kunnen maken. Als je met alles kunt werken in die ruimte, zal Sony je graag in dienst nemen, als je tenminste goed bent.
Je kunt informeren bij de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden, Communicatie en Multimedia Design.